Выбор региона
Ваш город:
Киев
BAS Комплексне
управління підприємством


Єдина інформаційна система
для обліку
в середньому і малому бізнесі
Можливості BAS Комплексне управління підприємством

Програма «BAS Комплексне управління підприємством» є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.

  • УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ
  • БЮДЖЕТУВАННЯ
  • АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ
  • РЕГЛАМЕНТОВАНОГО ОБЛІКУ
  • УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
  • РОЗРАХУНОК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
  • УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ
  • УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ
  • КОНТРОЛЬ СОБІВАРТОСТІ
  • УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ
  • УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЯМИ
  • УПРАВЛІННЯ СКЛАДОМ І ЗАПАСАМИ
Розгорнути повний опис

Продукт автоматизує наступні види діяльності торгового та виробничого підприємства:

  1. Управління фінансами.
    • Планування і облік руху безготівкових і готівкових грошових коштів.
    • Облік кредитів, депозитів і позик.
    • Еквайринг (платіжні картки).
    • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
    • Маршрути узгодження заявок.
    • Інвентаризація кас і банківських рахунків.
    • Аналітична звітність по руху грошових коштів.
  2. Бюджетування:
    • Настроюються види бюджетів і розширена аналітика.
    • Моделювання сценаріїв.
    • Підтримка декількох валют.
    • Табличні форми введення і коригування.
    • Економічний прогноз.
    • Аналіз досягнення планових показників.
    • Розширений фінансовий аналіз.
  3. Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства:
    • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
    • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
    • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
    • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
    • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
  4. Регламентований облік:
    • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
    • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
    • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
    • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
    • Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
  5. Управління персоналом і розрахунок заробітної плати:
    • Робота з персональними даними співробітників.
    • Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності.
    • Організація роботи зі штатним розкладом.
    • Робота з договорами підряду.
    • Облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів.
    • Розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (в тому числі тарифної), відрядної і їх різновидів.
    • Використання показників ефективності діяльності організації та безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю.
    • Розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами.
    • Нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці і доходів в натуральній формі.
    • Проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках.
    • Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності.
    • Отримання уніфікованих звітних форм.
    • Вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань до фонду оплати праці.
    • Формування регламентованої звітності по заробітній платі, як зведеної, так і персоніфікованою.
  6. Управління виробництвом:
    • Планування і забезпечення матеріалами виробничої програми місяці.
    • Забезпечення матеріалами замовлення клієнта на виробництво продукції.
    • Контроль і план-фактний аналіз витрат матеріалів.
    • Облік багатопередільного виробництва напівфабрикатний і бесполуфабрикатном методом.
  7. Управління витратами і розрахунок собівартості:
    • Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі.
    • Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві.
    • Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах.
    • Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів.
    • Розрахунок фактичної собівартості випуску за період.
    • Розрахунок відокремленої собівартості продукції, випущеної за замовленням клієнта.
    • Надання даних про структуру собівартості випуску.
  8. Управління продажами:
    • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
    • Воронка продажів.
    • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
    • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процесів управління складними продажами.
    • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди.
    • Самообслуговування клієнтів.
    • Управління торговими представниками.
    • Моніторинг стану процесів продажів.
    • Імовірнісна оцінка прогнозу продажів.
    • Роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік).
    • Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
    • Інвентаризація взаєморозрахунків.
    • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів.
    • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності станом взаєморозрахунків.
  9. Управління закупівлями:
    • Оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців.
    • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання.
    • Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок.
    • Підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на комісію.
    • Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів.
    • Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції і матеріалах.
    • Наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам.
    • Аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів).
    • Планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах.
    • Підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них.
    • Складання графіків поставок і графіків платежів.
  10. Управління складом і запасами:
    • Складна ієрархічна структура складів.
    • Управління адресним складом.
    • Забезпечення і резервування потреб замовлень.
    • Визначення та забезпечення страхових запасів.
    • Облік багатооборотної тари.
    • Управління інвентаризацією товарів.
    • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC / XYZ аналізу.
    • Розрахунок прогнозованого попиту.
    • Товари на складах за термінами придатності.
    • Управління доставкою.
    • Товарний календар.
Ціни 

Виберіть рішення під Ваші конкретні завдання і під зручну для Вас схему оплати.

BAS Комплексне управління підприємством
34 000 грн

+ 8 годин роботи програміста - в подарунок

Варіанти поставки
Ваc могут заинтересовать
ГОТОВІ РІШЕННЯ
Хіт-парад доробок BAS, які купує наш кожен 3ий клієнт.
Налагодження та впровадження BAS

Виїзд наших фахівців і підключення
ITC
Комплексна підтримка ваших програм BAS
Безкоштовна ЛК
Безкоштовні консультації та підтримка наших клієнтів
Офіси компанії Перший Біт мають статус офіційного партнера BAS і
надають якісні
послуги сервісу підтримки ITC:
ДОСТАВКА ТА ВСТАНОВЛЕННЯ

Ви просто приймаєте рішення щодо придбання програми BAS. Безкоштовну доставку і установку програми у зручний для Вас час здійснять наші фахівці.

ОНОВЛЕННЯ

Вам не потрібно турбуватися про актуальність інформаційної бази. Про це своєчасно подбають фахівці Першого Біта при укладенні договору ITC.

ТІЛЬКИ В ПЕРШОМУ БІТІ
Своя лінія підтримки

Є питання? Наші фахівці допоможуть Вам розібратися з будь-якими питаннями роботи в програмах BAS.

Нам доверяют более 150 000 компаний:
Нет активных курсов
Мероприятияпосмотреть все
Нет активных мероприятий
Бесплатная
консультация
Спросите Таню – она оперативно и безошибочно ответит на любые каверзные вопросы, она умеет находить общий язык и с людьми, и с компьютерами. Оставьте здесь свои контакты, и ждите звонка.
Татьяна Мельникова
менеджер по работе с клиентами
BAS Комплексне управління підприємством 34 000 грн Купить
Додаткове 1 робоче місце 3 300 грн Купить
Додаткове 5 робочих місць 11 610 грн Купить
Додаткове 10 робочих місць 22 290 грн Купить
Выберите продукт 1C:
Подтверждаю, что даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных (Ф.И.О., контактный телефон, e-mail) с целью внесения в базу данных ТОВ "Технологии автоматизации", в соответствии с ЗУ «О защите персональных данных»